Knowledge @ Work

M-Learning

Co to jest m-Learning i co zawiera?

m-Learning to nowoczesny sposób uczenia się z wykorzystaniem urządzeń mobilnych i Internetu. Gra mobilna „Pigułki kompetencji” to świetny sposób na naukę w każdej sytuacji. Dzięki grze ćwiczysz wiedzę i umiejętności odpowiadające 10 kompetencjom kluczowym. „Pigułki kompetencji” sprawią, że uzyskanie efektów kształcenia zakładanych dla kompetencji kluczowych staje się przygodą.

Mechanizm gry jest dość prosty. Polega na wyborze pytań i odpowiedzi. Po każdej odpowiedzi otrzymujesz informację zwrotną, która wzmacnia to co już wiesz lub nakierowuje Cię na właściwe tory. Przed rozpoczęciem gry ustawiasz sobie cel, który chcesz osiągnąć w trakcie danej rozgrywki.

„Pigułki kompetencji”

Dlaczego warto grać w „Pigułki kompetencji”?

Oddajemy w Twoje ręce narzędzie, w którym to Ty decydujesz o tym, co robisz i w jaki sposób. Wolisz uczyć się na czas, a może na punkty?

Gdy wchodzisz do świata gry „Pigułki kompetencji”:

„Pigułki kompetencji” mogą być stosowane samodzielnie, stanowić uzupełnienie szkoleń e-learningowych lub kształcenia tradycyjnego. To zależy od ustaleń na Twojej uczelni.

W jaki sposób można otrzymać dostęp do materiałów m-learningowych?

Dostęp do gry mobilnej „Pigułki kompetencji” otrzymujesz od Brokera edukacyjnego z Uczelni na której rozpoczynasz studia podyplomowe. Możesz z niej korzystać przez całe studia podyplomowe.

Jakie są zasady korzystania z materiałów m-learningowych?

Przystępując do gry zadbaj o swój komfort, przygotuj urządzenie, sprawdź dostęp do Internetu, itp. Aby wejść do gry nie musisz instalować dodatkowego oprogramowania ani pobierać aplikacji na urządzenie mobilne. Dostęp do niej uzyskujesz z poziomu przeglądarki internetowej. Pamiętaj, że wszystkie treści w grze nie mogą być kopiowane i rozpowszechniane. Autorzy kart do gry oraz realizatorzy projektu nie ponoszą odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku niewłaściwego wykorzystania materiałów oraz za skutki decyzji podjętych po przełożeniu sytuacji przedstawionych w materiałach na realne zdarzenia.